El proper divendres 6 de juny a les 21 h, la parròquia de Santa Maria de Cabra del Camp organitza el Sopar de la Fam a benefici de Mans Unides, en el marc de la campanya 2025 de la Delegació de Tarragona «I tu, comparteixes?».
L’acte tindrà lloc a la Sala 1 d’Octubre i comptarà amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cabra del Camp, Salses Fruits, Set d’Oli i Europastry. El tiquet donatiu té un cost de 12 € per als adults i 6 € per als menors de 10 anys.
Inscripcions: A la Sala “1 d’Octubre”, els dimarts 27 de maig i 3 de juny.
Taula Zero: Si no pots assistir-hi però desitges col·laborar, pots fer la teva aportació mitjançant Bizum al 639 052 773 (Concepte: Sopar Fam Cabra) o en efectiu a Dolors Fornè.
Aquest sopar solidari té com a objectiu sensibilitzar sobre la realitat de la fam al món i recaptar fons per a finançar projectes de desenvolupament com els que aquest any acompanya la Delegació de Tarragona.
Després del sopar, els assistents podran gaudir d’un concert de castanyoles a càrrec d’Albert López, de La Riera de Gaià.