Sopar de la Fam a El Pont d’Armentera, el dissabte 31 de maig

31/05/2025
Hora: 
21 h
Ciutat: 
El Pont d'Armentera

El proper dissabte 31 de maig a les 21 h, la parròquia de El Pont d’Armentera organitza el Sopar de la Fam a benefici de Mans Unides, en el marc de la campanya 2025 de la Delegació de Tarragona «I tu, comparteixes?».

L’acte tindrà lloc a la Sala Polivalent i comptarà amb la col·laboració de l’Ajuntament de El Pont d’Armentera, Salses FRUITS S&P, Set d’Oli i Forn Marlès-Graells. El tiquet donatiu té un cost de 12 € per als adults i 6 € per als menors de 10 anys.

Aquest sopar solidari té com a objectiu sensibilitzar sobre la realitat de la fam al món i recaptar fons per a finançar projectes de desenvolupament com els que aquest any acompanya la Delegació de Tarragona.

Després del sopar, els assistents podran gaudir d’una actuació musical a càrrec d’Aleix Quirii, d’Alcover.

Per apuntar-se:

Matilde Gene – 628 427 237

Neus Yuste – 691 795 348

Per aportacions a la Taula Zero:

Bizum al 639 052 773 (Concepte: Sopar Fam El Pont)

O en efectiu a Matilde Gene o Neus Yuste

 

Gràcies per la vostra solidaritat! Us hi esperem!

Subscriu-te a la newsletter

Informar-se és el primer pas per actuar.

Subscriu-te