Eucaristia Inici de Campanya

Eucaristia Inici de Campanya

Es va celebrar a l’Església de Sant Antoni de Pàdua l’Eucaristia d’Inici de Campanya, presidida pel Vicari General, Mn. Joaquim Fortuny, acompanyat de Mn. Jordi Vila, consiliari de Mans Unides. Un grup de la parròquia va amenitzar els càntics. Hi van assistir més de 100 persones i es van recaptar 148,80 euros.

Agraïm a tots els assistents la seva solidaritat! 

Subscriu-te a la newsletter

Informar-se és el primer pas per actuar.

Subscriu-te