Exposició al Mercat Central de Tarragona

Exposició "Benín, un mercat de nens"

El Mercat Central de Tarragona acull durant un mes una mostra fotogràfica impulsada per Mans Unides “Benin, un mercat de nens”. 

La inauguració de l’exposició va anar a càrrec del president de Mercats de Tarragona, Dídac Nadal; i de la delegada de Mans Unides Tarragona, Dolors Segura. Dídac Nadal ha subratllat que "l'exposició ens acosta a una realitat colpidora contra la que lluiten entitats com Mans Unides. Per als Mercats de Tarragona és molt important refermar el compromís social de l'empresa donant suport a totes aquelles iniciatives que tinguin com a objectiu fer el nostre entorn més just".

L’exposició posa el focus en la realitat que es viu actualment al mercat de Dantokpa a Cotonou, capital econòmica de Benín, on les desigualtats, la pobresa i l’explotació infantil és a l’ordre del dia. Es tracta d’un autèntic mercat de nens, no només perquè el 70% hi treballa a diari, sinó perquè els mateixos nens s’han convertit en una mercaderia

Galeria d'imatges: 
Exposició "Benín, un mercat de nens"
Exposició "Benín, un mercat de nens"
Exposició "Benín, un mercat de nens"
Exposició "Benín, un mercat de nens"

Subscriu-te a la newsletter

Informar-se és el primer pas per actuar.

Subscriu-te