III Edició Vinet Solidari

La Delegació de Mans Unides a Tarragona va organitzar la III Edició del Vinet Solidari, el passat dijous 6 de juny, un esdeveniment de sensibilització i networking obert a tothom, per donar a conèixer el treball de Mans Unides per eradicar la fam i la pobresa promovent projectes de desenvolupament de la ma de socis locals a 55 països empobrits del Sud.

Un capvespre als Jardins de la Casa Miret de Tarragona que ha aplegat unes 300 persones. Aquesta participació permetrà acompanyar a persones i comunitats que han patit les conseqüències derivades del canvi climàtic com desforestació, sequeres, inundacions... fets que generen una clara desigualtat.

Durant l’esdeveniment, la Vice-delegada de Mans Unides, Esther Freijanes, va oferir unes paraules que van servir per sensibilitzar les persones assistents sobre la fam i la pobresa al món: encara està a les nostres mans aturar el cercle viciós de la desigualtat i evitar activitats l’impacte mediambiental de les quals impedeixi a altres éssers humans portar una vida digna.

En finalitzar, es va fer el sorteig d’unes paneres amb 5 lots de productes i/o activitats donats per empreses o entitats de Tarragona, a les que volem agrair la seva implicació: Oh!tels, Anna Cuadrado Joies, Pilates Tarraco, restaurant Frida, Amazing Tarragona, Clinica Odita i Olith.

Mans Unides vol agrair també als tarragonins la gran participació i a les empreses col·laboradores la seva solidaritat per fer-ho possible, amb una menció especial a AG Planning, que per tercer any ha patrocinat l’esdeveniment: Celler Coma d’en Bonet, Celler Mas Foraster, Celler VidBertus, Bodega Padró, Espinaler, Salses Fruits S&P, Crisolar, Victor Camps Pedrajas i Colet.

Galeria d'imatges: 

Subscriu-te a la newsletter

Informar-se és el primer pas per actuar.

Subscriu-te