Mans Unides porta l'exposició "L'aigua és essencial per a la vida" al Centre Penitenciari Mas d'Enric

Les delegacions diocesanes de Mans Unides de Tarragona i de Tortosa han acostat la realitat de la nostra ONG als interns del Centre Penitenciari Mas d'Enric, al Catllar (Tarragona), així com al funcionariat que hi treballa.

Des del passat 15 de febrer fins al proper 3 de març, l'exposició "L'aigua és essencial per a la vida" estarà instal·lada a l'àrea educativa del centre, un espai que permetrà a moltes persones apropar-se i conèixer millor la tasca de Mans Unides i els seus projectes en favor del dret a l'aigua i el desenvolupament sostenible.

Aquesta iniciativa ha estat possible gràcies a la col·laboració de la delegació diocesana de la Pastoral Penitenciària del Bisbat de Tortosa, que ha facilitat la realització d'aquesta acció de sensibilització. A través d'aquesta exposició, els interns i internes han pogut dirigir la seva mirada cap a la realitat dels països del Sud, reflexionant sobre la importància de l'aigua com a bé essencial per a la vida i el desenvolupament de les comunitats més vulnerables.

Volem expressar el nostre agraïment a la direcció del Centre Penitenciari Mas d'Enric per totes les facilitats ofertes, així com al personal funcionari que ha participat en aquesta iniciativa.

Amb aquest tipus d'activitats, Mans Unides reafirma el seu compromís amb la sensibilització i la justícia social, fent arribar el seu missatge a tots els àmbits de la societat.

Subscriu-te a la newsletter

Informar-se és el primer pas per actuar.

Subscriu-te