El passat 17 de maig va tenir lloc el Sopar de la Fam a El Pla de Santa Maria, organitzat per la Parròquia de la localitat, amb la col·laboració de l’Ajuntament i a benefici de Mans Unides, dins el marc de la campanya 2025 de la Delegació de Tarragona «I tu, comparteixes?».
L’acte es va celebrar a les instal·lacions de la Fàbrica i va aplegar 56 persones, entre elles l’alcalde Josep Silvestre, diversos regidors i els dos mossens de la Unitat Pastoral de l’Alt Camp.
Tot el menjar va ser cedit per diversos comerços i empreses: el Forn de pa Cal Pallarès, la botiga Cal Bessó, la cooperativa Cooperal, el supermercat EUROSPAR, Salses & Fruits de Figuerola del Camp, Europastry de Sarral i també particulars que van contribuir de forma altruista.
La recaptació es destinarà a projectes de desenvolupament, com els que aquest any acompaña la Delegació de Mans Unides a Tarragona.
L’Ajuntament va col·laborar amb la difusió prèvia de l’acte, la cessió del Centre Cívic La Pista i el material audiovisual per projectar vídeos i diapositives explicatives de la tasca de l’ONGD.
La vetllada va acabar amb un concert de castanyoles ofert desinteressadament per Albert López, de La Riera de Gaià, que va compartir la seva passió i talent amb tots els assistents.
La Parròquia de El Pla de Santa Maria i Mans Unides agraeixen de tot cor el suport rebut per part de totes les persones, empreses i institucions implicades.
Gràcies per contribuir a fer d’aquest món un lloc més just i solidari!