Diumenge passat es va poder gaudir de temes clàssics dels anys 60 fins als 80 a la Cava Urpí. El mític conjunt sabadellenc Els Duendes va donar suport a Mans Unides Sabadell oferint un gran concert solidari. Des de l'ONG volem agrair la seva col·laboració, igual que la solidaritat de totes les persones que hi van assistir.
Els beneficis obtinguts van destinats al projecte de la comarcal d'enguany: "Empoderament econòmic i social de dones responsables de família de Kibamba", a Tanzània.
Es tracta d'un programa de promoció de les dones enfocat a afavorir la seva independència econòmica. D'aquesta manera, se seleccionaran 155 dones, a les quals s'impartiran cursos de formació en emprenedoria i manteniment de petits negocis, cria domèstica d'ocells de corral i agricultura sostenible. A continuació es proporcionaran petits préstees per a l'emprenedoria d'aquests negocis.