El passat dijous dia 27 de juny, a la seu de la Delegacio Diocesana de Terrassa, es va dur a terme la reunió de responsables de les diferents comarcals per finalitzar l'any de treball.
En primer lloc, el consiliari Mn. Mario i la presidenta-delegada Elisenda van realitzar una presentació. Seguidament, es va mostrar el document base i es va parlar de com seria la propera campanya i el projecte de Operación Enlázate. Les comarcals van informar de les activitats previstes per l'any vinent, així com de les que s'haviend ut a terme anteriorment a través de la memòria.
Per finalitzar, es van explicar diferents informacions generals sobre la Delegació i es va fer un balanç de tot aquest any i una avaluació del curs, reforçant la idea de col·laborar per treballar més, millor, més ràpid i de forma més conjunta a partir d'ara.