Contagia solidaritat per tota Espanya

Participa en alguna de les activitats de les nostres Delegacions.

 Mans Unides contagia solidaritat per tota Espanya

Encara que a causa de la situació de pandèmia que encara travessem, moltes de les activitats que solien realitzar nostres 72 Delegacions en el període estival s'han vist ajornades o cancel·lades, sí han tingut lloc algunes durant el mes de juliol  i a l'agost es duran a terme unes altres, que es continuaran desenvolupant, complint amb les mesures sanitàries recomanades per les autoritats.

Et convidem a participar en elles, tant si vius en aquestes localitats com si passes per elles en els teus desplaçaments estiuencs. Amb això "contagiaràs solidaritat", tal com resa el lema de la nostra Campanya de 2021, i contribuiràs, al mateix temps que gaudeixes, a fer d'aquest món un lloc millor, ja que el recaptat amb aquestes activitats es destina, com sempre, als fins de Mans Unides.

ACTIVITATS A L'AGOST

ASTORGA

Mans Unides d'Astorga durà a terme enguany durant el mes d'agost el seu tradicional rasclet solidari. La recaptació benèfica de productes a preus assequibles servirà per a donar suport als projectes encomanats a aquesta delegació.

Rasclet solidari-Mans Unides Astorga

CADIS

Mans Unides Cadis organitza el dissabte 14 d'agost i el diumenge 15 d'agost un Mercat ambulant Solidari a la Parròquia Nuestra Señora de Europa-Novo Sancti Petri (Chiclana de la Frontera).

Els donatius aniran destinats a projectes de Mans Unides assignats a la Delegació de Cadis.

Contagia solidaridad con Manos Unidas-Mercadillo solidario en Cádiz

CASTELLÓ

El 26 d'agost, en la delegació comarcal de Nules, tindrà lloc un sorteig de regals facilitats solidàriament per un comerç de la localitat.

Manos Unidas-Nules-Castelló

CONCA

El dissabte 7 d'agost se celebra a Carrascosa del Camp el tradicional Mercat ambulant Solidari, que enguany ja arriba a la XIV edició, i que es realitza a benefici de Caritas i dels projectes de Mans Unides Cuenca.

Contagia solidaridad en verano-Manos Unidas Cuenca

DELEGACIONS GALEGUES

II Escola de Voluntariat-Mans Unides Galícia

Entre els dies 12 al 15 d'agost, i després de l'èxit de la primera edició, les delegacions gallegues, tornen a organitzar l'Escola de Voluntariat de Mans Unides, a través d'un campament de voluntariat per a la sostenibilitat, comptant amb el finançament de la Diputació de la Corunya i de CIDSE.

El campament pretén acostar la realitat del voluntariat, el treball amb els ODS i l'Agenda 2030 als joves, a través de dinàmiques de grup, jocs i formació pràctica, entre les quals ressaltem els tallers d'agroecologia realitzats amb l'Associació Raiña Paraiso, que ens torna a acollir en les seves instal·lacions de Vilasantar (la Corunya). L'activitat s'alinea amb el treball amb joves que realitza Mans Unides amb CIDSE, que en aquesta edició s'ha involucrat encara més, aportant finançament.

La II Escola de Voluntariat de Mans Unides Galícia és una oportunitat de conèixer de primera mà l'acció voluntària, de compartir la teva visió sobre el treball de la cooperació internacional al desenvolupament i de l'educació per al desenvolupament, i de contagiar solidaritat en un món que la necessita.
 

LEÓN

Alumnes de vent de l'Escola de música de Sahagún oferiran un concert solidari, a benefici dels projectes de Mans Unides, el divendres 6 d'agost a les 20:00h en la Parròquia de San Lorenzo de Sahagún. Per a accedir, es podrà fer un donatiu solidari de 3 euros en el mateix accés a l'església.

Contagia solidaridad en verano-Concierto organizado por Manos Unidas León

PAMPLONA

Exposició "El Agua", de Mans Unides,en el CivivoxIturrama de la ciutat,des del 22 de juny fins a finals d'agost. Per a sensibilitzar a tota la població navarresa, i especialment a l'alumnat de Primària, Secundària i Batxillerat sobrela importància de l'aigua per a la vida.

SANTIAGO DE COMPOSTELA

Contagia solidaritat per tota Espanya-Santiago

En aquest any Sant Compostelano, la Delegació de Mans Unides de Santiago de Compostel·la duu a terme la iniciativa “Camina amb Mans Unides”.

Es tracta de publicar en les xarxes socials, el següent missatge i una foto fent el camí de Sant Jaume:

Camina amb Mans Unides compartint solidaritat! #CaminaConManosUnidas

SEGÒVIA

El dissabte 7 d'agost, a les 22.30 en la Plaça Major de Sant Pere de Gaíllos, tindrà lloc un concert a càrrec del duo Fetén Fetén organitzat per Mans Unides Segòvia.

Fetén Fetén és molt més que el projecte musical de Jorge Arribas i Diego Galaz. La música d'aquesta original formació és una lectura contemporània de la música tradicional i de la música popular de ball, gèneres que els inspiren i que homenatgen utilitzant la imaginació i la creativitat com a banderes

Contagia solidaritat a l'estiu amb Mans Unides-Concert organitzat per Manos Unidas Segovia

SORIA

El 26 d'agost tindrà lloc "El concert rural" a càrrec del duo Fetén Feten a Langa de Duero.

El duo Fetén Fetén està conformat per dos enamorats dels instruments diferents, ja que, a més dels més convencionals, en el seu directe es pot escoltar el xerrac, el violí trompeta, la flauta cadira de càmping o el recogeval. Les seves composicions guien, a ritmes de ball per fox-*trot, vals, xotis, seguidilles o havaneres, bressolant amb els seus concordes per la Península Ibèrica i fent volar d'Itàlia al Japó o de l'Argentina a Portugal.

 

ACTIVITATS AL SETEMBRE... PRÒXIMAMENT.

També et pot interessar

Subscriu-te a la newsletter

Informar-se és el primer pas per actuar.

Subscriu-te