El dimecres 16 de juny de 2021, Mans Unides va donar una roda de premsa per a presentar la seva Memòria Institucional 2020.
Amb aquesta Memòria 2020, l'ONG rendeix comptes del treball realitzat en l'àmbit de la cooperació al desenvolupament i la sensibilització; una tasca marcada, irremeiablement, per la pandèmia del coronavirus i el seu impacte en les poblacions més vulnerables del món.
Per a aquest esdeveniment, comptem amb tres socis locals, que van explicar la seva experiència lluitant en primera fila contra l'avanç de la COVID-19 en les seves comunitats:
A més, la presidenta de Mans Unides, Clara Pardo, i la coordinadora de comunicació, Iciar de la Peña, es van encarregar de presentar l'acte i als ponents.
A continuació, et deixem l'enllaç per a veure en diferit la presentació de la Memòria 2020 de Mans Unides.
Clara Pardo, presidenta nacional de Mans Unides, no va voler perdre's l'ocasió d'acompanyar-nos en aquest especial i ens va deixar un missatge de vídeo per a animar a tothom a connectar-se a la presentació en línia del 16 de juny.